12. Marketinški semafor

Edina stalnica v življenju so spremembe. Vse se spreminja, vse se razvija. Marketing je področje, ki se razvija s svojim tempom; še hitreje, še bolj burno. 

V torek, 10. aprila, Klub za marketing EPF vabi, da skupaj z njimi vstopite v marketinški časovni stroj. Popeljali se boste »Nazaj, v prihodnost!«.

Letos že 12. študentska konferenca Marketinški semafor, ki jo organizira Klub za Marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing EPF, bo stopala po sledeh marketinga. Obiskali bodo preteklost, kjer bodo izvedeli, kako so blagovne znamke tržili včasih ter kakšen je pomen nostalgije pri potrošnikih. Prizemljeni v sedanjosti bodo spoznavali trende digitalnega marketinga, vedenjskega marketinga ter pomen influencerjev v marketingu. Pokukali pa bodo tudi v prihodnost, ter razkrili, kako se bo marketing razvil skozi leta.

Odstrli bodo marketinške tančice skozi vznemirljiva predavanja marketinških strokovnjakov ter doživeli nepozabno.

V marketinški časovni stroj boste lahko vstopili 10. aprila 2018 na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru.

Več na spletni strani Kluba za marketing EPF in Facebook dogodku!

0 komentarjev

    Napiši komentar