Skladno z določili 287. člena Statuta Univerze v Mariboru (v nadaljevanju: Statut UM) in 11. člena Pravilnika o delovanju in sestavi študentskih svetov (v nadaljevanju: Pravilnik) ter zaradi podane odstopne izjave člana Volilne komisije univerze za volitve študentov izdaja rektor Univerze v Mariboru poziv k podaji predlogov za nadomestnega člana Volilne komisije univerze za volitve študentov Univerze v Mariboru.


Razpisuje se mesto enega (1) nadomestnega člana Volilne komisije univerze za volitve študentov Univerze v Mariboru iz vrst študentov. Mandatna doba nadomestnega člana bo enaka preostali mandatni dobi člana, katerega mesto se razpisuje, to je do 25. 9. 2025.

Volilna komisija univerze za volitve študentov je sestavljena iz petih študentov in dveh strokovnih sodelavcev rektorata univerze v Mariboru. Predsednik komisije je študent. Kandidat za člana iz vrst študentov v Volilni komisiji univerze za volitve študentov je lahko vsak študent, ki ima aktiven status študenta na Univerzi v Mariboru.

Volilna komisija univerze za volitve študentov:

  • skrbi za pravilen in zakonit potek volitev v skladu s Statutom UM, Pravilnikom in splošnimi akti univerze:
  • imenuje študentske volilne komisije in volilne odbore na članicah oziroma drugi članici;
  • obravnava in odloča o pritožbah na Il. stopnji;
  • izdaja obvezna navodila in druge akte o ureditvi kandidiranja, volilnega reda in izvedbi volilne kampanje za volitve v študentske svete in
  • opravlja druge naloge, skladno z določili Pravilnika in sklepa o razpisu volitev, ki ga izda predsednik Študentskega sveta Univerze v Mariboru.

Volilna komisija univerze za volitve študentov ma volitvah z elektronskim glasovanjem opravlja naloge volilnega odbora.

Volilna komisija univerze za volitve študentov ima na volitvah z elektronskim glasovanje predvsem naslednje naloge:

  • preverja in potrjuje kandidature;
  • pripravlja elektronsko glasovanje za izvedbo volitev;
  • ob zaključku glasovanja izpolni zapisnik s poročilom o rezultatih udeležbe po posameznih volilnih enotah in poročilo o prejetih glasovih po posameznih volilnih enotah;
  • odloča o pritožbah na I. stopnji zaradi nepravilnosti pri poteku volitev.

Predloge kandidatov za predsednika oz. za člana Volilne komisije univerze za volitve študentov lahko posredujejo: Študentski svet Univerze v Mariboru, študentski sveti članic oziroma druge članice ali 20 študentov.

Predloge je potrebno dostaviti v času od objave tega poziva in najkasneje do 20. 9. 2024 do 12. ure (datum in ura dospetja ne glede na način dostave) v vložišče Univerze v Mariboru, Slomškov trg 15, Maribor, v zaprti kuverti, s pripisom »NE ODPIRAJ! Predlog za nadomestnega člana VKU za volitve študentov«. Predlog, ki ne bo dostavljen na Univerzo v Mariboru v vložišče rektorata, bo zavržen kot prepozen.

Predlogi morajo biti oddani na predpisanem obrazcu (OBR-1), ki je sestavni del in priloga tega poziva. Predlog mora vsebovati v celoti izpolnjen in lastnoročno podpisan obrazec (OBR-1) z zahtevanimi obveznimi prilogami:

  • potrdilo o vpisu za posameznega kandidata za študijsko leto 2023/24,
  • izpolnjena in lastnoročno podpisana izjava o varovanju osebnih podatkov (O_IVOP),
  • v kolikor je predlagatelj Študentski svet Univerze v Mariboru ali študentski svet članice oziroma druge članice: izpis sklepa predlagatelja,
  • v kolikor so predlagatelji študenti: v celoti izpolnjen obrazec za predlagatelje OBR-2 z lastnoročnimi podpisi in potrdila o vpisu za študijsko leto 2023/2024 za vse predlagatelje.

Komisija za pregled kandidatur se sestane 20. 9. 2024 po 12. uri, pregleda in preveri, ali so  kandidature vložene v predpisanem roku ter ali posamezni kandidati (ter predlagatelji v primeru, da so predlagatelji študenti) izpolnjujejo predpisane pogoje. Nepravočasne predloge Komisija s sklepom zavrže.

V primeru, ko Komisija za pregled predlogov kandidatur ugotovi, da je posamezni predlog nepopoln ali kako drugače nepravilen, vendar je pravočasen, od kandidata zahteva, da dopolni vlogo oz. predlog najkasneje do 25. 9. 2025 do 12. ure, na način kot ga določi komisija.

Dopolnitev kandidature je potrebno dostaviti najkasneje do 25. 9. 2024 do 12. ure (datum in ura dospetja ne glede na način dostave) v vložišče Univerze v Mariboru, Slomškov trg 15, Maribor, v zaprti kuverti, s pripisom »NE ODPIRAJ! Dopolnitev predloga za predsednika oz. za člana VKU za volitve študentov«.

Komisija za pregled kandidatur se sestane 25. 9. 2024 po 12. uri, ter opravi pregled prejetih vlog.


Poziv rektorja k podaji predlogov za nadomestnega člana VKU za volitve študentov (28.8.2024)

Obrazci Kandidatura-Izjava (VKU študenti)