Na študijskem programu Medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru izobražujejo veliko študentov na različnih študijskih stopnjah. V pedagoškem in raziskovalnem delu na Inštitutu za medijske komunikacije sodelujejo z medijskimi organizacijami, saj študenti predstavljajo bodoče medijske ustvarjalce, obenem pa tudi raznoliko medijsko občinstvo.

Sodelovanje in spremljanje izzivov, ki jih ponuja dinamični medijski trg, je tudi namen dogodka Medijski dan 2019, ki ga pripravljajo na Inštitutu za medijske komunikacije in je namenjen študentom, profesorjem, splošni javnosti in študentom drugih fakultet.

Dogodek bo potekal v četrtek, 23. maja 2019, od 10. do 17. ure na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (v predavalnici Alfa).

Program:

  • 10.00–10.15 UVOD
  • 10.15–11.00 MEDIJSKI TRENDI IN IZZIVI ZA SODOBNEGA UPORABNIKA: POP TV – Suzana Lovec, urednica
  • 11.00–11.45 MEDIJSKI TRENDI IN IZZIVI ZA SODOBNEGA UPORABNIKA: TV Slovenija – Natalija Gorščak, direktorica
  • 11.45–12.15 ODMOR S PRIGRIZKOM
  • 12.15–13.15 AVDIĆEVA OKROGLA MIZA Z MEDIJCI: Denis Avdić z gosti – Natalija Gorščak (TV SLO), Suzana Lovec (POP TV), Matija Stepišnik (Večer), Robert Levstek (Radio Maribor), Bor Greiner (Radio City)
  • 13.15–14.15 ODMOR
  • 14.15–14.45 VIZUALNA KOMUNIKACIJA ZA SODOBNEGA UPORABNIKA: Nenad Cizl, oblikovalec vizualnih komunikacij
  • 14.45–15.15 VIZUALNA KOMUNIKACIJA ZA SODOBNEGA UPORABNIKA: Povio Labs – Matevž Petek, direktor; Matej Grušovnik, vodja oblikovanja; Andrija Šulić, vodja produkta in uporabniške izkušnje
  • 15.15–15.45 VIZUALNA KOMUNIKACIJA ZA SODOBNEGA UPORABNIKA: Agencija 101 – Sašo Petek, kreativni direktor
  • 15.45–16.00 ODMOR
  • 16.00–16.45 ŠTUDENTI IN KREATIVCI – POGOVOR: Nenad Cizl, Povio Labs, Agencija 101
  • 16.45–17.00 ZAKLJUČEK

Udeležba je brezplačna.

Več informacij tukaj!