Mediji s svojimi prispevki oblikujejo naše predstave o svetu. Z naslovi člankov nas informirajo, a hkrati tudi strašijo ali tolažijo, prinašajo pomembne podatke o dogajanju, obenem pa povečujejo tudi nezaupanje med različnimi družbenimi skupinami.
Vabljen/-a na spletno delavnico, na kateri bomo preko poznavanja osnov medijske pismenosti ter človeške psihologije ugotavljali, kako uspešneje navigirati med poplavo novic in lastnim duševnim mirom.
- “Nova kriza je za vogalom. Preverite, kako hudo bo …”
- “Po zdravstveni krizi grozi še hujša gospodarska kriza – celo strokovnjaki le ugibajo, kako dolgo bo trajala …”
- “Covid-19 kriza kot priložnost za trajnostno preobrazbo …”
- “V AirBnb odpustili četrtino zaposlenih. Kaj to pomeni za slovenski turizem? …”
- “Kriza kot priložnost …”
- “Preden bo bolje, bo najprej slabše …”
Kdaj in kje?
Dobimo se v sredo, 17. junija 2020 ob 17:00 na spletu.
Delavnico bo vodila Maša Viršček.
Kako se prijavim?
Delavnica je v prvi vrsti namenjena mladim (15 do 29 let). Za udeležbo je obvezna predhodna prijava, saj je število mest na delavnici omejeno.
Prijave zbiramo do ponedeljka, 15. 6. preko spodnjega obrazca.