Mediji s svojimi prispevki oblikujejo naše predstave o svetu. Z naslovi člankov nas informirajo, a hkrati tudi strašijo ali tolažijo, prinašajo pomembne podatke o dogajanju, obenem pa povečujejo tudi nezaupanje med različnimi družbenimi skupinami.   

Vabljen/-a na spletno delavnico, na kateri bomo preko poznavanja osnov medijske pismenosti ter človeške psihologije ugotavljali, kako uspešneje navigirati med poplavo novic in lastnim duševnim mirom.

  • “Nova kriza je za vogalom. Preverite, kako hudo bo …”
  • “Po zdravstveni krizi grozi še hujša gospodarska kriza – celo strokovnjaki le ugibajo, kako dolgo bo trajala …”
  • “Covid-19 kriza kot priložnost za trajnostno preobrazbo …”
  • “V AirBnb odpustili četrtino zaposlenih. Kaj to pomeni za slovenski turizem?  …”
  • “Kriza kot priložnost …”
  • “Preden bo bolje, bo najprej slabše …”

Kdaj in kje?

Dobimo se v sredo, 17. junija 2020 ob 17:00  na spletu.

Delavnico bo vodila Maša Viršček.

Kako se prijavim?

Delavnica je v prvi vrsti namenjena mladim (15 do 29 let). Za udeležbo je obvezna predhodna prijava, saj je število mest na delavnici omejeno.

Prijave zbiramo do ponedeljka, 15. 6. preko spodnjega obrazca.