Stanovalci in stanovalke Študentskih domov UM preizkušajo nov način dostave paketov s pomočjo Domskega paketnika. Gre za pametne paketnike, ki omogočajo varen prevzem paketov, ki si jih stanovalci naročajo z vseh koncev sveta.
Prevzem poteka brez osebnega stika, kar je v času pojava epidemije koronavirusa postala neizbežna realnost. Študentski domovi UM so prvi in trenutno edini študentski dom v Sloveniji, ki ponuja svojim stanovalcem preusmeritev paketov direktno v naselje, v katerem prebivajo. S tem jim omogočajo prevzem paketov 24/7.
V času koronakrize smo svoje nakupe v veliki meri preusmerili na nakupe po spletu ali spletnih aplikacijah. Ne samo zaradi epidemije, tudi nasploh stremimo k vse večji digitalizaciji vsakdanjih pogostih opravil. Mednje vsekakor spada tudi prevzemanje paketov.
V Študentskih domovih Univerze v Mariboru so za svoje stanovalce poiskali rešitev, ki se je pred kratkim pojavila na slovenskem trgu. V sodelovanju s podjetjem Direct4.me so pilotni projekt uvedli v dveh od petih študentskih naseljih UM. Gre za pametne paketnike, ki omogočajo varen prevzem paketov, ki si jih stanovalci naročajo z vseh koncev sveta. Prevzem poteka brez osebnega stika, kar je v času pojava epidemije koronavirusa postala neizbežna realnost.
Pilotni projekt so poimenovali kar DOMSKI PAKETNIK. Pilotni zato, ker so prvi in trenutno edini študentski dom v Sloveniji, ki ponuja svojim stanovalcem preusmeritev paketov direktno v naselje, v katerem prebivajo. S tem jim omogočajo prevzem paketov 24/7.
Prvih 12 pametnih paketnikov so namestili v dveh naseljih, 6 jih je nameščenih pred vhodom v Dom 7 v največjem naselju na Gosposvetski cesti 83a s skupno kapaciteto 1320 ležišč. Drugih 6 paketnikov je nameščenih pred vhodom Doma 1 v naselju v Tyrševi ulici v centru Maribora, kjer je skupno 711 ležišč.
»Celotna kapaciteta Študentskih domov Univerze v Mariboru je 2663 ležišč v 16 domovih. Želimo si čim prejšnjo vrnitev v stanje pred koronavirusom, da se bodo tudi naši stanovalci lahko vrnili nazaj v študentske domove. Verjamemo, da se bo takrat koristnost paketnikov pokazala v polni razsežnosti in bomo lahko projekt razširili s še dodatnim nakupom in namestitvijo paketnikov v preostala tri naselja. S to rešitvijo bomo ne nazadnje razbremenili tudi naše zaposlene, ki imajo s prispelimi paketi precej dodatnega dela zaradi prevzemov, vodenja evidenc, razporejanjem stanovalcem in hranjenju paketov, če jih ti ne prevzamejo,« je povedala mag. Maja Krajnc Ružič, direktorica Študentskih domov Maribor.
Rešitev s pametnimi paketniki sicer že uporablja Pošta Slovenije in jih ima nameščene na več kot 100 lokacijah po vsej državi, prednost pa so prepoznali tudi trgovci, kot so Merkur, Enaa, Gizzmo in TechTrade, ki pakete za stranke puščajo v paketnikih, te pa jih nato prevzamejo brez čakanja v vrsti. Obstajajo tri dimenzije pametnih paketnikov, pri čemer je v Domski paketnik trenutno možno preusmeriti le manjše pakete.
Ob DOMSKIH PAKETNIKIH so nameščene komunikacijske table z navodili za prevzem paketov. Najprej si je potrebno preusmeriti paket v enega izmed Domskih paketnikov. To možnost ponudi logistično podjetje. Trenutno sta to Pošta Slovenije in DPD. Nato je potrebno slediti navodilom in prevzeti paket s pomočjo mobilne aplikacije Direct4.me. Drugi način je s pomočjo prejetega SMS. Prevzem je preprost, varen in brezstičen. Preusmeritev v Domski paketnik je brezplačna, lahko pa jo opravite že ob spletnem naročilu tako, da v polje, namenjeno dodatnim podatkom o naslovu, vpišete ključno besedo direct4me.
DOMSKI PAKETNIK je projekt, s katerim v Študentskih domovih Univerze v Mariboru sledijo trendom, ki se pojavljajo na trgu. S tovrstnimi projekti bogatijo nivo bivanja in širijo ponudbo storitev, ki jih ponujajo stanovalcem in stanovalkam.