Zaradi prenehanja mandata dosedanjih članov Volilne komisije univerze za volitve študentov, izdaja rektor Univerze v Mariboru poziv za podajo predlogov za člane Volilne komisije univerze za volitve študentov Univerze v Mariboru (v nadaljevanju: VKU UM).

Sestava in imenovanje volilne komisije univerze za volitve študentov

Volilna komisija univerze za volitve študentov je sestavljena iz petih študentov in dveh strokovnih sodelavcev rektorata univerze v Mariboru. Predsednik komisije je študent.

Člane iz vrst študentov imenuje rektor na predlog študentskega sveta univerze ali študentskih svetov članic oziroma druge članice ali 20-tih študentov, člana iz vrst strokovnih sodelavcev pa na predlog glavnega tajnika univerze. Mandatna doba članov Volilne komisije univerze za volitve študentov je 2 (dve) leti.

Kandidat za člana iz vrst študentov v Volilni komisiji univerze za volitve študentov je lahko vsak študent, ki ima status študenta.

Naloge Volilne komisije univerze za volitve študentov

Volilna komisija univerze za volitve študentov:

  • skrbi za pravilen in zakonit potek volitev v skladu s Statutom UM, Pravilnikom in splošnimi akti univerze;
  • imenuje študentske volilne komisije in volilne odbore na članicah oziroma drugi članici; obravnava in odloča o pritožbah na II. stopnji;
  • izdaja obvezna navodila in druge akte o ureditvi kandidiranja, volilnega reda in izvedbi volilne kampanje za volitve v študentske svete in
  • opravlja druge naloge, skladno z določili Pravilnika in sklepa o razpisu volitev, ki ga izda prorektor za študentska vprašanja.

Volilna komisija univerze za volitve študentov na volitvah z elektronskim glasovanjem opravlja naloge volilnega odbora.

Volilna komisija univerze za volitve študentov ima na volitvah z elektronskim glasovanje predvsem naslednje naloge:

  • preverja in potrjuje kandidature;
  • pripravlja elektronsko glasovanje za izvedbo volitev;
  • ob zaključku glasovanja izpolni zapisnik s poročilom o rezultatih udeležbe po posameznih volilnih enotah in poročilo o prejetih glasovih po posameznih volilnih enotah;
  • odloča o pritožbah na I. stopnji zaradi nepravilnosti pri poteku volitev.

Predsednik in člani Volilne komisije univerze za volitve študentov ne smejo biti kandidati na volitvah. V primeru, da kandidirajo na volitvah, morajo odstopiti.

Vsebina predlogov ter rok za dostavo predlogov

Predloge kandidatov za predsednika oz. za člana Volilne komisije univerze za volitve študentov lahko posredujejo: Študentski svet univerze, študentski sveti članic oziroma druge članice ali 20 študentov.

Predloge je potrebno dostaviti v času od objave tega poziva in najkasneje do 11. 9. 2023 do 12. ure (datum in ura dospetja ne glede na način dostave) v vložišče Univerze v Mariboru, Slomškov trg 15, Maribor, v zaprti kuverti, s pripisom, »NE ODPIRAJ! Predlog za predsednika oz. za člana Volilne komisije univerze za volitve študentov«. Predlog, ki ne bo dostavljen na Univerzo v vložišče rektorata, do 11. 9. 2023 do 12. ure, in bo vložen po tem roku, bo zavržen kot prepozen.

Predlogi morajo biti oddani na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del in priloga tega poziva. Predlog mora vsebovati :
v celoti izpolnjen in lastnoročno podpisan obrazec (OBR-1) z zahtevanimi obveznimi prilogami:

  • potrdilo o vpisu za posameznega kandidata za studijsko leto 2022/23,
  • izpolnjena in lastnoročno podpisana izjava o varovanju osebnih podatkov (O_IVOP),
  • izpis sklepa predlagatelja (v kolikor je predlagatelj SS univerze ali SS članice) oz.
  • v celoti izpolnjen obrazec (OBR-2), z lastnoročnimi podpisi ter izvirniki potrdil o vpisu za studijsko leto 2022/23 za vse predlagatelje (v kolikor so predlagatelji študenti).

Komisija za pregled predlogov kandidatur

Komisija za pregled predlogov kandidatur se sestane 11. 9. 2023 po 13. uri, pregleda in preveri, ali so kandidature vložene v predpisanem roku ter ali posamezni kandidati (ter predlagatelji v primeru, da so predlagatelji študenti) izpolnjujejo predpisane pogoje. Nepravočasne predloge Komisija s sklepom zavrže.

V primeru, ko Komisija za pregled predlogov kandidatur ugotovi, da je posamezni predlog nepopoln ali kako drugače nepravilen, vendar pa je pravočasen, od kandidata zahteva, da dopolni vlogo oz. predlog najkasneje do 14. 9. 2023 do 12. ure.

Rektor bo na podlagi kandidatne liste izdal Sklep o imenovanju Volilne komisije univerze za volitve študentov.

PRILOGE:

Poziv k podaji predlogov za člane Volilne komisije univerze za volitve študentov

Obrazec za kandidiranje