Prijavi svoj najboljši video in osvoji nagrado v vrednosti 1.000 EUR. Zlati Boben še naprej podpira mlade talente na njihovi poti do uspešne kariere s predajanjem znanja in oblikovanjem platforme, kjer lahko Mladi Bobnarji razvijajo kritično mišljenje, pridobijo vpogled v stroko, iščejo navdih in pritegnejo pozornost izkušenih strokovnjakov.
Letošnja tekma, ki je odprta za mlade kreativce, mlajše od 30 let, se bo ponovno odvijala v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo na temo Slovenija, dežela aktivnih počitnic. Prvič lahko v tekmovanju sodelujejo Mladi Bobnarji z vsega sveta. Prijave v tekmovanje bodo odprte do 10. septembra 2021, kotizacija pa znaša le 25 EUR (brez DDV).
Avtorju najboljšega video posnetka ali serije video posnetkov bo podeljena nagrada v višini 1.000 EUR ter priložnost za predstavitev sebe in zmagovalnega dela na virtualnem odru med programom festivala 13. oktobra 2021. Nagrada bo podeljena na spletni podelitvi nagrad Zlatega Bobna, 15. oktobra 2021.
Mladi Bobnarji, čas je, da se izkažete!
Namen tekmovanja je povečati zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji z naravnimi lepotami, ki ponujajo aktivna in unikatna doživetja na prostem. Tekmovalci naj imajo v mislih, da bodo kreativne rešitve uporabljene na kanalih družbenih medijev Feel Slovenia za doseganje specifičnih ciljnih skupin. Končna dela pričakujemo v obliki kratkega videoposnetka ali serije kratkih videoposnetkov, kar je letošnja novost.
Prijavljena dela bo ocenjevala petčlanska žirija, ki jo bo vodila Suvi Lähde, izvršna kreativna direktorica, SEK | Part of GREY, Finska. Pridružili se ji bodo Aleksandr Dobrokotov, kreativni direktor, DADA Agency, družbeni aktivist, Rusija, Ana Savšek, vodja sektorja za vsebinski digitalni marketing, Slovenska turistična organizacija, Slovenija, Sergio Spaccavento, glavni kreativni direktor in partner, Conversion E3, Italija in Barbara Zmrzlikar, vodja sektorja za raziskave, razvoj, inovacije in evropske projekte, Slovenska turistična organizacija, Slovenija.
Kaj člani žirije sporočajo Mladim Bobnarjem:
Aleksandr Dobrokotov, kreativni direktor, DADA Agency, družbeni aktivist, Rusija:
“Živijo družba! Moram vam povedati, da imate z brifom zelo veliko sreče. Pripraviti kreativno rešitev za celo državo je res neverjetno – še posebej za tako neverjetno državo, kot je Slovenija. Želim vam, da pridete do kul spoznanj in najdete učinkovite kreativne rešitve. Pa veliko sreče!”
Ana Savšek, vodja sektorja za vsebinski digitalni marketing, Slovenska turistična organizacija, Slovenija:
“Zelo smo veseli, da smo ponovno del tekmovanja za Mlade Bobnarje in se že veselimo številnih kreativnih rešitev na temo ”Slovenija, dežela aktivnih počitnic”. Zaradi epidemije Covid-19 smo vsi zamudili priložnost, da potujemo in se poglobimo v naravo. Slovenija je resnično raj za doživetja na prostem – pohodništvo, kolesarjenje, vodne aktivnosti, adrenalinski športi, jahanje, golf in zimski športi. Povsod je zelenje, ne glede na to, v katero smer se obrnete – proti alpskim vrhovom in bohotnim gozdovom, Jadranskemu morju, skrivnostnemu Krasu in bližnjim vinogradom ali Panonski nižini.”
Sergio Spaccavento, glavni kreativni direktor in partner, Conversion E3, Italija:
“Ciao družba, za ta čudoviti brif si zamislite, da ste turist kreativnosti. Obiščite čim več idej in na koncu izberite tisto, za katero želite, da bi bila vaš dom. Prijetno potovanje!”
Preberite več o tekmovanju za Mlade Bobnarje.