V študentskih letih se velikokrat srečamo s preobremenitvami, obilico dela in natrpanim urnikom. Kako se organizirati, da bomo uspeli postoriti vse, kar smo si zadali?
Kadar si na glavo nakopljemo ogromno dela, ali pa imamo le veliko študijskih obveznosti, je dobro, če si znamo pravilno organizirati čas, ki ga bomo porabili za opravljanje študijskih in obštudijskih obveznosti. Do danes smo za sledenje obveznosti uporabljali planerje, ki so sicer še vedno v uporabi. A na trgu se pojavlja vedno več aplikacij in orodij, ki ti lahko pomagajo pri sledenju dela v digitalni obliki.
Orodja za organizacijo časa se na spletu pojavljajo v številnih oblikah, od preprostih pa do bolj kompleksnih. A večina ti ponuja podobne funkcionalnosti, ki ti bodo olajšale življenje. Ker pa se takšna organizacija dela nahaja v digitalni obliki, večina orodij pa je na voljo tudi za mobilne naprave, to pomeni, da jih lahko imaš vedno s seboj!
Zate smo pripravili seznam nekaterih takšnih orodij, ki ti bodo zelo pomagala pri organizaciji tvojega dela in časa.
- TRELLO: omogoča shranjevanje nalog in sezname (to do, doing, done), po katerih premikaš kartice z nalogami. Prav tako lahko to orodje uprabljaš za delo v skupinah in naloga dodeliš člana. Omogoča tudi upravljanje projektov, ustvarjanje board-ov, listov in kartic, hkrati pa lahko v vsebino samih kartic dodajaš dokumente, razlage, opise naloge in podobno.
- MICROSOFT TO-DO: to orodje ti omogoča shranjevanje nalog, ki jih še moraš opraviti na različne sezname. Ko nalogo opraviš, jo preprosto obkljukaš. Apple iOS celo ponuja widget, s pomočjo katerega lahko poljuben seznam namestiš na namizje mobilne naprave ter tako vedno in povsod spremljaš, katere naloge te še čakajo.
- GOOGLE CALENDAR: Še eno odlično orodje, ki ti omogoča vpogled v prihodnje dogodke na koledarju. Dogodke lahko shraniš na različne sezname in jih po želji prikazuješ.
- CLICK UP: To je orodje, ki ti omogoča shranjevanje tvojih nalog na kartice, ki so razvrščene na poljubnih seznamih (to do, in process, done, in review…), vsaki nalogi pa lahko dodeliš tudi pod-naloge, ki jih znotraj kartice prav tako označuješ glede na status. Poleg tega lahko v samo kartico shraniš dokument, besedilo, opis naloge in podobno.